články do novin - fotografie - reportáže

Lounský Press

28.07.2010 00:00

Dveře do čp.1 se pomalu otvírají celou řadou setkání         

        Ředitelka lounské knihovny Dagmar Bahnerová spolu se starostou města Louny Janem Kernerem přivítali první návštěvníky v přestěhované knihovně na Mírovém náměstí. Bývalá budova okresního soudu (ještě dříve radnice) dostala další neméně důstojné využití. Protože knihovna tu je především pro občany, tak jsem se prvních návštěvníků zeptal na jejich vztah ke knihovně:

            Zinaida Tyburcová: „Jsem dlouholetou zaregistrovanou čtenářkou městské knihovny. Mám velice ráda knihy umělecké a poezii. Ráda čtu knihy od Karla Čapka. Jsem také studentkou druhého ročníku Akademie třetího věku v oboru vlastivědy. Také se účastním divadelního kroužku. Do knihovny se moc často nedostanu, ale při každé návštěvně si několik knih vypůjčím.“

Karel Mareš:  „V knihovně se zastavuji každou chvíli. Jsem vášnivým čtenářem odborných knih. Jedním z mých nejoblíbenějších autorů je Michail Bulgakov.“

Pan Linhart: „Já nejsem zdejší, bydlím v Benešově. Jsem však přihlášený čtenář v benešovské knihovně a také v Národní knihovně v Praze. Jsem velmi vášnivý čtenář. Denně přečtu kolem 300 stránek. V knihovně jsem téměř každý den, ale již si nepůjčuji, jelikož knihovna v Benešově mi nemá co nabídnout. Mám velmi rád literaturu faktu, ale i beletrii. Mými oblíbenými autory jsou Čapek a Vančura, přesto je mou nejoblíbenější knihou Saturnin od Zdeňka Jirotky.“

Jan Kerner:„Já jsem přihlášeným čtenářem městské knihovny. Bohužel mi práce nedává příliš prostoru na návštěvy knihovny, a tak se stavím jen jednou za pár měsíců pro několik knih. Nejraději čtu detektivky, ale mou nejoblíbenější knihou je humorný román o příhodách mladého úředníka Růženka je z příbuzenstva od Durrella Geralda.“

>>>foto<<<

Kontakt

Ondřej Cvešpr

ondra@cvespr.cz

737 062 614

Vyhledávání